20 lipca 2018
Strategia aktywnego zarządzania

Zdecydowana większość współczesnych przedsiębiorstw funkcjonuje na bazie klasycznego modelu biznesowego, opartego w dużej mierze na izolowaniu poszczególnych komórek od bliskiego kontaktu z rynkiem, na którym dana organizacja funkcjonuje. Wciąż obowiązuje nieformalny podział struktury firm na tzw. back office oraz front line. Utarło się dość niezręcznie, że kluczowym działem rozumiejącym środowisko klientów powinna być Sprzedaż. A przecież w proces tworzenia produktu czy usługi, zaangażowanych jest zwykle wiele działów czy departamentów.

 

 

Wszystkie prawa zastrzeżone © Fair Advice 2018

Projekt WebWave

Adres:

 

ul. Lasek Brzozowy 18 lok.20

02-792 Warszawa

Tel: +48 501 469 899

Dane firmy:

 

Fair Advice Business & Trainings 

NIP: 672-153-76-38

02-792 Warszawa

E-mail: biuro@fairadvice.pl